Дзвінки з мобільного безкоштовні

Дзвінки зі стаціонарних телефонів, а також мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні

Передзвоніть мені

Запитання та відповіді

  • Загальні питання
    Що таке Центр обслуговування покупців?
      Центр обслуговування покупців — це фірмове відділення 27.ua, у якому наші клієнти зможуть:
    • забрати оформлене замовлення;
    • замовити, отримати товар;
    • перевірити/протестувати товар;
    • отримати консультації спеціалістів.
    Де подивитися адреси та режим роботи центрів обслуговування?
    Центри обслуговування клієнтів 27.ua:

    Адреса

    Режим роботи

    Білоцерківський район, с. Шкарівка, вул. Заводська, 3

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Бровари, вул. Київська, 253

    Пн-Сб: 8:00–22:00

    Вс: 8:00–21:00

    Вінницький район, с. Зарванці, Хмельницьке шосе, 1-А

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Дніпро, Запорізьке шосе, 62-К

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Дніпропетровська обл., смт Слобожанське, вул. Бабенка, 25

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Запоріжжя, вул. Запорізька, 1-В

    Пн-Сб: 8:00–22:00

    Вс: 8:00–22:00

    Івано-Франківськ, вул. В. Івасюка, 17

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Кам'янець-Подільський, Хмельницьке шосе, 11

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Кам'янське, просп. Дружби народів, 39-Б

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Київ, Кільцева дорога, 1-Б

    Пн-Сб: 7:30–22:00

    Вс: 8:00–21:00

    Київ, просп. П. Григоренка, 40

    Пн-Сб: 7:30–22:00

    Вс: 8:00–21:00

    Київ, вул. Віскозна, 4

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 9:00–20:00

    Київ, вул. Берковецька, 6-B

    Пн-Сб: 7:30–22:00

    Вс: 8:00–22:00

    Київ, вул. О. Бальзака, 65/1

    Пн-Сб: 8:00–22:00

    Вс: 8:00–21:00

    Київ, вул. Полярна, 20-Д

    Пн-Сб: 7:30–22:00

    Вс: 8:00–22:00

    Коломия, вул. Карпатська, 184

    Пн-Сб: 8:00–20:30

    Вс: 8:00–20:30

    Кривий Ріг, вул. Бикова, 33

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Кропивницький, вул. Космонавта Попова, 8

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Луцьк, с. Липини, вул. Окружна, 37

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Львів, вул. Городоцька, 302

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Львів, вул. Б. Хмельницького, 188-А

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Львів, с. Сокільники, вул. Стрийська, 30

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Львів, вул. Щирецька, 7

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Маріуполь, просп. Миру, 130

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Миколаїв, просп. Богоявленський, 234-В

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Мукачеве, вул. Лавківська, 1-Д

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Одеса, смт Авангард, 7-й км Овідіопольської дороги, 1

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Одеса, с. Лиманка, просп. Небесної Сотні, 99

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Одеса, Київське шосе, 8/2

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Одеса, 3-й км Новомиколаївської дороги

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Полтава, Київське шосе, 41

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Рівне, вул. Макарова, 17

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Стрий, вул. О. Ольжича, 18

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Суми, вул. Героїв Крут, 1/3

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Тернополь, вул. Поліська, 7

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Харків, вул. Архітекторів, 7

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Харків, просп. Гагаріна, 352

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Харків, вул. Героїв Праці, 9-А

    Пн-Сб: 8:00–22:00

    Вс: 8:00–22:00

    Херсон, Бериславське шосе, 17

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Хмельницький, вул. Зарічанська, 11/4

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Черкаси, вул. 30-річчя Перемоги, 29

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Чернівці, вул. Хотинська, 10-А

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Чернігів, с. Новоселівка, вул. Шевченка, 57

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Шепетівка, Старокостянтинівське шосе, 38-Б

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Бориспіль, вул. Горбатюка, 2

    Пн-Сб: 7:30–21:30

    Вс: 7:30–21:30

    Буча, Нове шосе, 48

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Запоріжжя, Нікопольське шосе, 1-Е

    Пн-Сб: 8:00–21:30

    Вс: 8:00–21:30

    Київська обл., смт Чабани, Одеське шосе, 8

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Кременчук, вул. Київська, 66-Г

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Луцьк, вул. Шевченка, 13-Б

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Ужгород, вул. Баб'яка, 48

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Херсон, вул. Нафтовиків, 37

    Пн-Сб: 8:00–21:00

    Вс: 8:00–21:00

    Якщо товару немає у наявності, як можна дізнатися, коли він з`явиться?

    Залиште нам свій e-mail, натиснувши на сторінці товару на кнопку «Повідомити про наявність» і ми зв`яжемося з Вами, коли товар буде у наявності.

    Зареєструвавшись на 27.ua, Ви зможете:
      Переваги реєстрації на 27.ua:
    • продивитися історію замовлень;
    • зберегти на майбутнє товари, що сподобалися;
    • відслідкувати статус замовлення;
    • отримати інформацию про акції та новини нашого магазину.
    Як відмінити замовлення?

    Відмінити замовлення можна за нашими телефонами: 0-800-500-270 або 27-27. За останнім номером дзвінки безкоштовні з усіх мобільних операторів.

    Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?

    Зв`язатися з нами по одному з номерів 0-800-500-270 або 27-27, назвати номер замовлення, щоб ми змогли отримати інформацію по Вашому замовленню та вирішити запитання.

    Яка гарантія того, що після передплати замовлення я його отримаю?

    Після оформлення замовлення у Вас залишаються дані та документи про здійснення покупки (номер замовлення, чек від банку, СМС тощо). Після перерахування коштів на наш рахунок, у нас виникає зобов`язання перед Вами, яке погашається після підпису Вами накладної про отримання товару.
    Крім того, Ваші інтереси захищає закон «Про захист прав споживачів».

    Яка гарантія того, що товар не підмінять у дорозі?

    Під час покупки товару Ви отримуєте гарантійний талон, у якому зазначений серійний номер пристрою. Таким чином, можливість підміни виключена.

    Що робити, якщо мені привезли пошкоджений товар?

    Якщо Ви виявили дефект під час перевірки товару, Ви маєте право відразу відмовитися від його отримання.

    Що потрібно перевірити, якщо товар вже доставлений?

    Під час отримання товару намагайтесь завжди перевіряти його на відсутність дефектів, відповідну комплектацію, працездатність та, загалом, на відповідність характеристикам, які зазначені на сайті.
    Після отримання техніки відразу ж підключить її та протестуйте. Також не зайвим буде порівняти характеристики пристрою на сайті з тими, які вказані в інструкції.
    Якщо Ви виявили дефекти, неточності, відмінності характеристик від вказаних на сайті, Ви маєте право відмовитися від отримання товару. Важливо, щоб всі нюанси були виявлені до початку експлуатації товару.

    Чи є можливість купити товари у Вашому центрі обслуговування?

    Так, Ви можете оформити замовлення на фірмовому планшеті чи терміналі, які знаходяться у центрах обслуговування або в наших відділеннях (у магазинах «Епіцентр К», «Нова Лінія»).

  • Доставка
    Куди та на яких умовах здійснюється доставка?

    Умови доставки залежать від регіону та типу товару. Ми здійснюємо доставку по всій Україні, окрім АР Крим і деяких регіонів Донецької та Луганської областей.

      Доступні кілька типів доставки:
    • адресна (кур`єрська);
    • доставка в центр обслуговування покупців (а також у представництва 27.ua у магазинах «Епіцентр К», «Нова Лінія»).

    Доставка здійснюється щодня з 9.00 до 21.00 без вихідних. Детальніше про умови доставки Ви можете прочитати тут.

    Які умови доставки товарів із розділу «Будівництво та ремонт»?

    Доставка товарів із цього розділу розраховується відповідно до місця проживання покупця та ваги товару.

    Скільки часу необхідно для доставки товару?

    За умови наявності Вашого товару на складі, Ви можете забрати його з Центра обслуговування покупців протягом доби. Орієнтир, що замовлення готове до видачі - смс-сповіщення.
    Середній час доставки товару з поштових відділень, а також шляхом адресної доставки – від 1 до 3 днів. Тарифи на доставку можна подивитися тут.

  • Оплата
    Як я можу оплатити замовлення?

    Готівкою, безготівковим розрахунком або банківськими картами Visa, Mastercard.

    Як можна оплатити замовлення готівкою?

    Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні товару (спеціалісту нашого центру обслуговування, кур`єру, співробітникам поштових відділень).

    Як можна оплатити замовлення по безготівковому розрахунку?

    Після оформлення замовлення ми відправляємо Вам рахунок-фактуру по електронній пошті або через факс. Після оплати Ви можете отримати товар будь-яким зручним способом.
    Разом із замовленням Ви отримаєте документи: видаткову накладну, податкову накладну, гарантійний талон.

      Для отримання товару, який оплачено безготівковим розрахунком, із собою потрібно мати:
    • для фізичних осіб: паспорт або посвідчення водія;
    • для юридичних осіб або СПД: довіреність, виписана на пред'явника, копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).
    Як можна оплатити товар банківською картою без комісії?

    Оплатити замовлення банківською карткою без комісії можна, оформивши замовлення онлайн. Також оплатити замовлення карткою можна при отриманні товару в Центрі обслуговування покупців. Можлива оплата картками Visa, Mastercard.

    Чи можна оплатити товар в іншій валюті, крім гривні?

    Оплата здійснюється виключно у національній валюті – гривні.

  • Гарантія та сервіс
    Які умови надання гарантії?

    Ми надаємо обов'язкову гарантію протягом 14 днів. У цей період покупець може повернути товар, за умови збереження його цілісності та товарного вигляду. Гарантія не поширюється на товари, повернення яких обмежено законодавством України.

    Також на певні категорії товару надається гарантія від 1 до 36 місяців – залежно від гарантійних умов. Гарантійний термін на товар встановлюється фірмою-виробником.

    Точні умови гарантії уточнюйте окремо щодо конкретного товару.

    Куди мені звертатися для проведення гарантійного обслуговування?

    Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися в центр технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні

    Які документи необхідно надати для здійснення гарантійного обслуговування?

    Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

      Вимоги до заповнення гарантійного талону:
    • чітко та правильно вписана модель і серійний номер;
    • вказана дата продажу;
    • наявність печатки магазину, в якому була здійснена покупка;
    • наявність підпису покупця;
    • повністю заповнені відрізні корінці, проштамповані печаткою магазину;
    • у деяких випадках, на вимогу виробника, для підтвердження покупки, необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

    Також гарантійний талон повинен містити термін гарантії.

    Що робити, якщо авторизований сервісний центр відмовляє в ремонті?

    У такому випадку Ви можете звернутися до нас. Наш фахівець з'ясує в інженера сервісного центру деталі ситуації, що виникла, і, за необхідності, вартість поломки. Після цього Вам буде надано варіанти вирішення питання.

    Які можуть бути причини відмови у гарантійному обслуговуванні?
      Причини відмови в проведенні ремонту на гарантійній основі:
    • неправильно заповнений гарантійний талон;
    • порушення правил експлуатації;
    • ремонт виробу не уповноваженим виробником сервісним центром;
    • виріб, призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або не відповідає його прямому призначенню;
    • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не обумовлено в документації користувача;
    • наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
    • серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
    • механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
    • ушкодження, причиною яких послужила експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

    Детальніше про надання гарантійного обслуговування можна почитати тут.

  • Повернення
    Я можу повернути товар?
      Так. Для клієнтів 27.ua існує два типи повернення товару:
    • повернення товару неналежної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки;
    • повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.
    За яких умов я можу повернути товар?
      У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
    • товар не був у експлуатації;
    • збережені всі пломби та ярлики;
    • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
    • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
    • він не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
    Де та як можна здійснити повернення товару?

    Повернення можна оформити як у Центрі обслуговування покупців, так і через поштові відділення. Детальніше про оформлення повернення можна почитати тут.