Партнери:
epicentk Logo
novya liniya logo

Дзвони безкоштовно

27-27

Дзвінки з мобільного безкоштовні

0 800 500 270

Дзвінки зі стаціонарних телефонів, а також мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні

Передзвоніть мені

Дзвінки з мобільного безкоштовні

Дзвінки зі стаціонарних телефонів, а також мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні

Передзвоніть мені

Виберіть свій населений пункт

Відстежити замовлення

Гарантія та сервіс

Усі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.

Умови гарантії

Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

    Вимоги до заповнення гарантійного талону:
  • чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
  • вказана дата продажу;
  • наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
  • підпис покупця;
  • повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
  • у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

Ремонт на гарантійній основі проводиться лише в уповноважених виробником сервісних центрах. Їхні адреси та телефони вказані у гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).

Відмова у гарантійному обслуговуванні
    Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • порушення правил експлуатації;
  • ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
  • виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

З умовами повернення товару Ви можете ознайомитись тут.